onsdag 27 juli 2011

Hej igen!
Längesen jag skrev nåt här! Kände aldrig riktigt som att jag kom igång med bloggandet som jag ville! Hade liksom inget att skriva om kändes det som! Kände som om jag var tvungen att skriva för någon istället för att skriva för mig själv! Kommet ihåg när man va yngre och hade dagbok, då skrev man bara av sig utan att fundera på vad folk skulle tycka för det va ju bara jag som läste den. Det va ju liksom bara jag som hade nyckeln! Tänker skriva av mig här nu, ja som en dagbok, låtsas som om det bara är jag som har nyckeln! Att det bara är jag som läser! Vill skriva ner mina tankar o funderingar så jag kan läsa själv ibland när jag behöver påminnas om hur jag kände just då!
Ja så får det bli.
Hej kära dagbok. Nu är det du o jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar