onsdag 5 januari 2011

Nytt år, nya möjligheter

Jaha, nytt år och nya möjligheter!
Då va det år 2011 och det känns som om det va igår det va milleniumskiften och alla stod på helspänn i fall allt skulle bli svart....hahaha....det blev det inte :-)
Det har hänt väldigt mycket på 11 år.
*Pappa har dött
*Tog körkort
*Flyttat hemifrån
*Träffat Uffe
*Förlovat mig
*Blivit tvåbarnsmor
*Köpt hus
Och mycket mycket mer.....

Undra vad som kommer hända detta året.
Jag hoppas att vi kommer kunna bygga ut huset (bygglovspapprena är inlämnade).
Min dröm är också att vi kanske kan gifta oss så jag också får bli en Granis :-)
Men men det får vi se hur det blir med det!

Just det.....ska skriva mer här också hade jag tänkt, fast det går ju sådär märker jag!

Nu ska jag byta bajsblöja på lill- L:et

Bye bye......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar